Crochet Heklanje: Heklani šešir - Moj rad 247

Heklani šešir - Moj rad 247

 


Za ovaj post sam uradila jedan
šešir koji bi vam dobro došao
u ove tople ljetnje dane.


Urašen je od konca za heklanje 
Nada br. 15. Ovaj šešir možete
uraditi za jedan dan heklanja.


Kad ga uradite onda ga i uštirkajte
kako bi bio ukočen. Kao što vidite
na šemi ispod ovaj šešir nije teško 
uraditi. Počinjete ga heklanjem ove
zvijezde u donjem dijelu desno a
zatim heklate ovaj dio šeme ljevo.
Kad ste uradili ova dva djela šeme
dobili ste udubljeni dio-kapu.
Nakon ovo djela heklate ovaj rub
 od ananasa a poslije i ovaj ukrasni
cvijet.


Izrada: šešir započinjemo tako što uradimo
 lančić od 7 očica i spojimo u krug. Prvi 
red:uradimo lančić od 7 očica, a zatim visoki
 štapić sa jednim namotom i ponovo lančić
 od 4 očice i tako ponavljamo dok napravimo
 mjesto za 7 listića cvijeta. 
Drugi red:uradimo 4 visoka štapića u praznom 
prostoru (na lančićima) a zatim 3 očice lančića.
 Prelazimo u slijedeći prazan prostor lančića i 
ponovo uradimo 4 visoka štapića i tako do
 kraja reda i spojimo. 
Treći red:počinjemo ga radom 3 očice lančića
 i zatim uradimo 5 visokih štapića, a zatim 2 
očice lančića pa zatim 8 visokih štapića i to dva 
dodamo ispred uradimo iznad ona 4 iz prethodnog
 reda i dodamo još dva štapića ( to su onih
 8 štapića).pa 2 očice lančića.... 
Kada završimo ovaj dio šeme uradili smo ovaj
 gornji centaralni dio šešira i nastavljamo sa
 šemom br.2 Ona nam popunjava uspravni 
dio šešira. Zatim počinjemo 3. dio šeme sa 12 
ananasa koje daju ljepotu šeširu (obod šešira). 
Ovdje imate i malu šemu cvijeta. Cvijet se uradi 
posebno i kasnje se prikači na šešir. Kao ukras
 može se dodati neka satenska traka oko oboda šešira. 
Ovaj šešit se može oplesti za jedan do dva dana.


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...