Crochet Heklanje: Kvadratni motiv za salvete i stolnjake - Moj rad 140

Kvadratni motiv za salvete i stolnjake - Moj rad 140


Motivi koje možete povezivati i praviti od njih salvete,
 stolnjake, deke, bluze, šalove ili jastuke. Jedan 
ovakav motiv možete uraditi za manje od pola
 sata heklanja. Ja sam ovaj motiv heklala
 pamučnim koncem za heklanje "Koral" br. 15 i 
koristila sam iglu za heklanje br. 15.
 Dimenzije ovakvog motiva su 12,5x12,5 cm. 
Dobra strana stolnjaka od motiva je ta što možete
 odrediti koliko vam treba motiva po širini
 odnosno po dužini i prilagoditi dimenzije prema 
svom stolu. 


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...