Crochet Heklanje: Bijela okrugla salveta - Moj rad 246

Bijela okrugla salveta - Moj rad 246

 


Ovu salvetu sam vidjela na 
Pinterestu i jako mi se svidjela.
Odlučila sam se da je počnem


Međutim kad sam stigla na kraj
a sve sam heklala po šemi nekako
mi se ovaj kraj nabrao. To možete 
vidjeti na ovim slikama sa crnom
 podlogom. Onda sam oparala ovaj
rub i uradila ga malo drugačije da bi 
mi salveta bila ravna. 


Evo i detalja ako želite heklati
ovakvu salvetu.


Salvetu sam heklala pamučnim 
koncem za heklanje Koral br. 15.
Koristila sam iglu za heklanje br. 1.
Veličina salvete je 38 cm.

Ovo je salveta sa nabranim 
rubom.

Ovo je šema za one koji će heklati
 ovu salvetu.









Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...