Crochet Heklanje: Heklana kvadratna salveta - Moj rad 219

Heklana kvadratna salveta - Moj rad 219

 


Ovu salvetu sam heklala 
pamučnim koncem
 "Nada" br. 15 i iglom br. 1.



Dimenzija salvete su 31 x 31 cm.


Ovo je jednostavna i lijepa salveta.
Ja sam ovdje uradila samo jedan
motiv i oko njega ćipku. Ali ako
imate dosta slobodnog vremena
možete uraditi više ovakvih 
motiva i spojiti ih u salvetu ili 
stolnjak. Kad spojite sve motive
možete dobiti kvadratni ili 
pravougaoni stolnjak, ali oko
motiva obavezno uradite i ovu
malu ćipku koja će uljepšati
vaš rad.


Može se uraditi za jedan 
dan heklanja.


Evo i tri detalja salvete za lakši
rad.


Vjerovatno vam je lakše

heklati po šemi i zato je 

ispod i šema.



















Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...