Crochet Heklanje: Mustra za heklani trokutasti šal - Šema za heklanje 522

Mustra za heklani trokutasti šal - Šema za heklanje 522



Evo lijepe i jednostavne mustre
za heklani šal. Ovu mustru mogu
heklati i početnici u heklanju.



Šal počinjemo heklati na sredini
(zadnja strana vrata) i polako
dodajemo redove i time pravimo
sve veći i veći trokut. Kad
postignemo određenu veličinu
(mi je sami odredimo) onda 
radimo ove "bubuljice" crveni
i plavi redovi. 


 Ispod je šema za mustru ali
mi ove redove kombinujemo
 po svojoj želji.
Kad uradimo šal željene 
veličine onda okolo uradimo
ove fine visuljke umjesto resa.

Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...