Crochet Heklanje: Velika žuta salveta - Moj rad 192

Velika žuta salveta - Moj rad 192


Vrlo jednostavna salveta. ima puno 
"praznog" ćipkastog djela tako da salvetu
 možete uraditi za dva dana. Salvetu sam 
počela raditi po šemi,  ali kad mi se počelo
 nakupljati oparala sam taj dio i počela
 ispočetka. Po šemi počinjemo 14 ovih 
zraka zvijezde ali kao što vidite ja sam
 stavila 15 da bi mi bilo ravno.



Za heklanje sam koristila žuti konac
 "Nada" br. 15 i iglu za heklanje br. 1
Salveta mi je velika 55 cm.



Evo i detalja salvete. Ako vam se dopala
 salveta šemu ćete naći ovdje.



Evo i detalja salvete ako ste navikli
heklati gledajući u već urađen komad.

Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...