Crochet Heklanje: Moj rad 79 - Jednostavan okrugli stolnjak sa ananasima

Moj rad 79 - Jednostavan okrugli stolnjak sa ananasima




Ovaj stolnjak sam vidjela na 
Instagramu i svidio mi se pa sam 
ga počela heklati. Mustra je 
prilagodljiva tako da vi možete
korigovati veličinu kolika vam je
 potrebna. Nema puno razbrajanja
 ni šeme. 

Original je vjerovatno urađen nekim
debljim koncem jer je od ovoliko
ananasa napravljen veliki stolnjak.
Ja sam svoj radila pamučnim koncem 
za heklanje Koral br. 15 i dobila sam
veću salvetu.
Pošto nemam šemu mislim da i
 pomoću detalja možete uraditi 
ovakav stolnjak.

Ovo je cvijet koji je postavljen
 kao ukras.





Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...