Crochet Heklanje: Trokutasti heklani šal - Moj rad 179

Trokutasti heklani šal - Moj rad 179


Nedavno sam posjetila stranicu
 https://ellej.org/en/#  i ovaj put
 me oduševio ovakav šal.  Nećete
 se pokajati ako i sami pogledate 
šta sve ima ondje.



Ja sam nabavila paket konca za
 heklanje "Vera" i iglu br. 4 i
krenula sa heklanjem. Na kraju 
sam ga ukrasila sa ovim gotovim
 ukrasima umjesto resa od konca.



Šal izgleda lijepo tako da se može 
koristiti za svaku priliku. Šal
 počinjete na sredini ovog dugog
 djela i polagano širite. Dobra strana
 šalova je ta da kad god vam nestane
 konca tu je i kraj šala.



Ispod imate detalje mustre za 
ovaj šal a ako želite vidjeti šemu 
onda otiđite na donji link


Ja sam heklala trokutasti šal ali 
gledajući u donji dio mustre ona 
se može raditi tako da to bude dugi
 pravougaoni šal.



Ovaj šal sam heklala pet dana mada
 se može uraditi i prije.
Ovo je središnji red koji proširuje
 šal i ujedno i vrh šala.


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...