Crochet Heklanje: Moj rad 124 - Jednostavna okrugla salveta

Moj rad 124 - Jednostavna okrugla salveta

Ovakvu salvetu možete uraditi za dan ili dva
zavisno od vašeg slobodnog vremena.

Salvetu sam heklala pamučnim koncem za
heklanje "Nada" i koristila sam iglu br. 1.
Veličina salvete je 41 cm.
Šemu ove salvete možete korigovati (ja sam uradila
manju verziju ćipke). Možete nakon ove rubne ćipke
ponovo uraditi ovaj red sa ananasima pa ponovo
ćipku kako bi vam salveta bila veća. Na vama je da 
odlučite kako ćete je uraditi.


Šemu ove salvete možete vidjeti ovdje.
Ovu salvetu ćete uskoro moći i kupiti na 

Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...