Crochet Heklanje: Moj rad 118 - Bijela okrugla salveta

Moj rad 118 - Bijela okrugla salveta


Ako se želite opustiti uz kaficu i heklanje ovo je prava 
salveta za vas.


Počinjete je heklati iz centra i polagano širiti. Čak ne
 morate puno ni brojati jer se redovi šire u svakom 
sljedećem redu tako da salvetu nije teško uraditi.


Možete je uraditi za jedan dan.


Evo nekoliko detalja salvete ako je želite heklati.


Ova salveta je urađena od pamučnog konca za heklanje 
"Koral" br. 15.


Veličina salvete je 30 cm.


Prije nekoliko dana sam napravila profil na ETSY
tako da ćete tamo moći kupiti neke moje radove.




Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...