Crochet Heklanje: Okrugli žuti motiv - Moj rad 253

Okrugli žuti motiv - Moj rad 253

 


Motiv sam heklala žutim pamučnim koncem
Nada br. 15. a koristila sam iglu br. 1.
Ovaj motiv je lagan za heklanje i možete
ga uraditi za jedo veče dok odmarate i 
uživate heklajući. Veličina motiva je 
16 cm. Motiv je dovoljno velik da može
biti podloga za vazu ili neku manju figuru.
Takođe ove motive možete i spajati te
tako napraviti salvetu ili stolnjak.


Motiv sam heklala gledajući u sliku već
urađenog motiva, tako da mu nemam šemu.
Nadam se da vam je detalj dovoljno povećan
te da ćete moći gledajuči ga uraditi isti ovakav.





Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...