Crochet Heklanje: Okrugla reljefna salveta - Moj rad 238

Okrugla reljefna salveta - Moj rad 238


Na Instagramu sam vidjela istu 
ovakvu salvetu. Dopala mi se pa 
sam odlučila da i ja napravim istu. 


Ovu salvetu sam heklala pamučnim
koncem za heklanje Koral br. 15.

Koristila sam iglu za heklanje
br. 1. Veličina salvete je 30 cm.

Ovu salvetu možete uraditi za
jedan dan heklanja.

Pošto nemam šemu za ovaj 
komad nadam se da će vam 
povećani djelovi salvete biti
od pomoći dok budete heklali.


Ovu bi salvetu mogli heklati
i u bojama te naglasiti neke
djelove i time je još više
uljepšati.

Nadam se da vam se dopala ova
mala salveta i da ćete i vi uživati
u njenom heklanju.









 

Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...