Crochet Heklanje: Manji okrugli stolnjak - Moj rad 236

Manji okrugli stolnjak - Moj rad 236



U zadnje vrijeme sam rijetko objavljivala
svoje radove, ali to ne znači da nisam
heklala. Samo sam bila lijena da uslikam
i objavim. Evo jednog manjeg stolnjaka.


Ovaj stolnjak sam heklala pamučnim koncem
za heklanje Koral br. 15 a koristila sam iglu
br. 1. Duži dio stolnjaka (iz vrha u vrh) je 
oko 60 cm, a kraća (sa stranice na stranicu) 
dimenzija je oko 54 cm.


 Ja sam ovaj stolnjak heklala sedam 
dana, tako da ne treba puno rada da
bi ukrasili svoj stol novim stolnjakom.



Ako se odlučite heklati ovaj stolnjak evo
vam i šema po kojoj sam ja heklala. 



 

Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...