Crochet Heklanje: Okrugla heklana salveta - Moj rad 217

Okrugla heklana salveta - Moj rad 217

 


Ova lijepa salveta je urađena
pamučnim koncem za heklanje
"Nada" br. 15 oker boje. Heklala 
sam je iglom za heklanje br. 1.


Da bi uradili ovu salvetu potrebno
vam je samo malo više od jednog 
konca. 


Veličina salvete je 40 cm.
Možete je bez problema uraditi
za dva dana. Ovo je jedna od 
onih reljefnih salveta.  




Ovdje su i tri slike detalji ako
ste naučili heklati gledajući
u gotovu salvetu. 


Za one što rade po šemi evo i 
šema urađena u dvije boje i  iz
dva djela tako da se dobro vidi. 

Nadam se da ćete uživati u 

heklanju ovakve salvete.









Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...