Crochet Heklanje: Mali motiv heklan uz jutarnju kafu. - Moj rad 203

Mali motiv heklan uz jutarnju kafu. - Moj rad 203


 Toliko je lako uraditi ga da ga
 možete završiti za oko dvadeset 
minuta. Motiv nema šeme jer
 sam ga ja izmišljala.Počinjemo ga
 raditi iz centra u kom radimo 16
 visokih štapića sa po jednim lančićem
 između.U slijedećem redu radimo 
po tri kao štapića ali samo izvlačimo
 niti te visine i u vrhu spajamo sve niti
 u jednu, a između radimo po tri lančića.
Zatim radimo red sa po tri lančića 
početa iz sredine prethodnih lančića.
I na kraju cakne  napravljene od niskih 
 visokih štapića. Tako smo dobili 
vrlo lijep i jednostavan motiv.

Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...