Crochet Heklanje: Šestougaoni motiv sa cvijetom - Moj rad 190

Šestougaoni motiv sa cvijetom - Moj rad 190


Ovaj motiv sam heklala od dvije vrste
 konca. Cvijet i rub su od pamučnog konca
 za heklanje "Nada" br. 15 (žuta boja) i 
Koral br. 15 (krem ili bijela kafa). 
Za heklanje sam koristila iglu br. 1.



Motiv sam počela iz centralnog kruga
 (magični krug koji se ne radi od lančića). 

-u krugu uraditi 24 mrtva boda
ili uspavani štapići

-u ovom redu heklamo dva jednostruka
 visoka štapića pa 3 lančića i to ponavljamo
 do kraja reda 
-sada na mjestu gdje su ona tri lančića radimo
 tri visoka jednostruka štapića, na mjestu  
štapića dužinom heklamo 5 jednostrukih 
visokih štapića, zaokrenemo i na drugom
 štapiću radimo opet 5 jednostrukih visokih štapića.
-sada na mjestu gdje su ona tri lančića radimo tri 
visoka jednostruka štapića, na mjestu  štapića 
dužinom heklamo 5 jednostrukih visokih štapića, 
zaokrenemo i na drugom štapiću radimo opet 5 
jednostrukih visokih štapića. 
-sada uzimamo krem konac i između ona dva
 jednostruka visoka štapića (iz drugog reda)  
počinjemo heklati tri lančića i ponovo spajamo 
sa sljedećim takvim mjestom. Ako ste dobro 
heklali sada ste dobili 12  puta po 3 lančića.
To je osnova za slijedeći red.
  -u ovom redu radite 3 visoka štapića pa 3 lančića
 i opet tri visoka štapića (sve u ona tri prva lančića)
 a zatim 3 lančića i spojite sa ona tri lančića iz 
prethodnog reda i opet tri lančića. Kao što vidite
na slici sve ovo ponovite još pet puta.
-u ovom redu radite 3 visoka štapića pa 3 lančića
 i opet tri visoka štapića, a zatim tri puta po tri 
lančića i to ponoviti još pet puta.
zadnja dva reda sam obišla niskim štapićima.




Ovaj cvijet je veoma sličan ovom iz motiva, 
samo što sada nisam stavljala ove lančiće 
u vrhovima. Nadam se da će vam video 
makar malo pomoći u radu.


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...