Crochet Heklanje: Heklana podloga za čaše - Moj rad 185

Heklana podloga za čaše - Moj rad 185


Motiv je urađen od pamučnog
konca za heklanje Vera a korištena
je igla za heklanje br. 3. Motiv je
velik 13 cm. Idealna podloga za
čašu ili šolju.


Motiv počinjemo heklati iz
kruga u kojem heklamo 12
jednostrukih visokih štapića.
U sljedećem redu heklamo
u vrhu prvog štapića dva 
jednostruka visoka štapića, a 
u sljedećem vrhu jedan štapić.
Do kraja reda heklamo dva 
štapića pa jedan štapić...
U trćem redu radimo dva 
jednostruka visoka štapića pa
onda dva puta po jedan štapić
i tako ponavljamo do kraja reda.

Sada heklamo 6 lančića.
Na iglu nabacimo nit za 
jednostruki visoki štapić i
kao na donjoj slici zakačimo 
nit od 6 lančića.


Na gornjoj slici vidite kako izgleda 
početak a nakon ovoga uradite 
jednostruki visoki štapić u drugom 
vrhu štapića iz prethodnog reda.


Sada heklamo ove male caknice do
kraja reda i dobit ćemo ovakav 
motiv kao na donjoj slici.


I ovako motiv izgleda lijep ali 
trebate uraditi još jedan red.


Ponovo heklamo 6 lančića
(sa sredine kao na slici) i 
ponovo heklamo jednostruki 
visoki štapić koji kačimo za
ovih šest lančića, a zatim 
dodamo još jedan štapić.





Kao što vidite u ovom drugom redu 
ovih caknica imamo po jedan štapić 
više nego u prethodnom redu.



Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...