Crochet Heklanje: Veći kvadratni motiv - Moj rad 161

Veći kvadratni motiv - Moj rad 161


Ovaj plavi motiv sam heklala
duplim pamučnim koncem
"Nada" a koristila sam iglu br. 1.

Možete ga uraditi za manje
 od pola sata rada.




Red 1.U krugu san heklala 2 niska štapića
pa 2 lančića, i opet 2 niska štapića pa 2 lančića
 i to sam ponovila još 6 puta.

Red 2  Heklati 2 visoka štapića +2 lančića
+2visoka štapića+2lančića +
 3 visoka štapića +2 lančića i ponoviti još 3 puta.

Red 3  Heklati 2 visoka štapića +2 lančića
+2visoka štapića+2lančića +
 5 visoka štapića +2 lančića i ponoviti još 3 puta.

Red 4  Heklati 2 visoka štapića +2 lančića
+2visoka štapića+3lančića +
 7 visoka štapića +3 lančića i ponoviti još 3 puta.

Red 5   Heklati 2 visoka štapića +2 lančića
+2visoka štapića+3lančića +
 9 visoka štapića +3 lančića i ponoviti još 3 puta.




Red 6   Heklati 2 visoka štapića +9 lančića
+2visoka štapića+5lančića +
 7 visoka štapića +5 lančića i ponoviti još 3 puta.

Red 7  21 visoki štapić (na mjestu gdje je bilo 9 lančića)
+5 lančića +
5 visokih štapića +5 lančića i ponoviti još 3 puta

Red 8  Na onih 21 štapić iz donjeg reda heklamo u
 svakom drugom štapiču 
novi štapić i po 2 lančića između njih. + 5 lančića
 +3 visoka štapića + 5 lančiića i ponoviti to 3 puta



Red 9  U dva lančića iz prethodnog reda heklamo
 3 jednostruka visoka štapića koje zajedno završavamo
 + 3 lančića  i tako radimo naizmjenično i napravimo
 ovu lepezicu. Zatim heklamo 5 lančića i na
prethodnim visokim štapićima uradimo nove
 koje u vrhu zajedno završimo i uradimo još
 5 lančića. Ovo sve ponovimo još 3 puta.
Red 10  Na mjstu prethodna 3 lančića heklamo
 po 2 uspavana štapića  (mrtvi bod) + 3 lančića
 i opet 2 uspavana štapića dok završimo ovu lepezicu.
Nastavljamo heklati 5 uspavanih štapića
+3 lančića + 5 uspavanih štapića 
 i ovo sve ponovimo još 3 puta.
Ispod je i video sa ukrasnim cvijetom.


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...