Crochet Heklanje: Heklna salveta "Sedam ananasa" - Moj rad 165

Heklna salveta "Sedam ananasa" - Moj rad 165


Nježna roza salveta urađena od 
pamučnog konca "Vera".
Veličina salvete je 42 cm.





Salvetu možete uraditi za jedno
 poslijepodne.



Salveta mi se dopala pa sam je 
onda naknadno uljepšavala 
sa cvjetovima.



Nemam šeme pošto sam gledala u 
gotovu salvetu sa Instagrama, 
ali ispod imate povećanu četvrtinu
 po kojoj možete heklati. Obratite
 pažnju na to da je sedam ananasa.








Za neke od ovih ukrasnih cvjetova 
imam video sa kompletnom izradom
pa sam ih dodala uz salvetu.


Ovo je sličan video samo što nema
podlogu od listova. 











Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...