Crochet Heklanje: Okrugli heklani motiv - Moj rad 153

Okrugli heklani motiv - Moj rad 153

Ovo je manji okrugli motiv
urađen od pamučnog konca
za heklanje "Koral" br. 15.
Možete ga uraditi za oko pola
sata heklanja.
Prvi red radimo tako što u 
krugu uradimo 24 dvostruka 
visoka štapića.
Drugi red radimo ta ko što u
vrhovima štapića prethodnog
reda heklamo nove dvostruke
visoke štapiće a između štapića
heklamo po jedan lančić.
Treći red radimo ka o drugi 
samo između dvostrukih visokih
štapića sada heklamo po dva
lančića.
Četvrit red radimo tako što na
mjestu gdje smo imali dva lančića 
sada heklamo 4 dvostruka visoka
štapića i u vrhu ih zajedno 
završavamo a nakon njih radimo
5 lančića i to ponavljamo do kraja
reda.
Peti red radimo tako što sa sredine
onih 5 lančića iz prethodnog reda
heklamo 12 dvostrukih visokih
štapića i spajamo jednim uspavanim
štapićem u sljedećem lančiću. To sve
 ponavljamo do kraja reda.

Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...