Crochet Heklanje: Okrugla salveta sa ananasima - Moj rad 150

Okrugla salveta sa ananasima - Moj rad 150


Svidjela mi se šema ove manje salvete sa ananasima
 i odlučila sam se da je heklam. Započela sam ali mi se
 nešto nakupljalo pa da ne moram kasnije popravljati
 peglom sve sam isparala i počela ponovo. Kao što 
vidite ovog puta sam dodala još jednu grančicu sa 
ananasom i sada je to salveta sa sedam ananasa i 
sasvim je ravna. 



Ja sam ovu salvetu uradila za jedan dan. Heklala
 sam je pamučnim koncem "Koral" br. 15 sa 
iglom br.  1. Kad sam sve završila dobila sam
 salvetu dimenzija 32 cm.



Nadam se da vam se dopada ova moja salveta 
i da ćete je i vi heklati.
Šemu možete vidjeti ovdje.


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...