Crochet Heklanje: Bijela heklana salveta - Moj rad 142

Bijela heklana salveta - Moj rad 142


Već ranije sam radila salvetu sa ovim centralnim 
djelom. Tako sam dobila jedan vrlo lijep motiv. 
Poslije sam na Instagramu vidjela taj isti motiv sa 
nastavkom i morala sam ga uraditi.



Ovu lijepu salvetu možete našiti na jastuk i ukrasiti ga.




Ovo je detalj salvete koju sam heklala pamučnim 
koncem za heklanje Koral br. 15.

Salvetu sam heklala dva dana i njena veličina je
36 cm.




Evo i šema za salvetu (ja sam u ovom zadnjem djelu 
dodala još jedan red jer mi se nešto počelo nakupljati
pa sam zadnji dio počela sa 8 lančića).



Ovdje imate video sa ovim središnjim motivom.
Po njemu možete uraditi i ovaj nastavak jer se 
on samo ponavlja.


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...