Crochet Heklanje: Heklana podloga - Moj rad 131

Heklana podloga - Moj rad 131


U korpi sigurno imate nekih ostataka
konca koje možete iskoristiti za neke
male motive, cvjetiće... Jedan takav 
ostatak sam iskoristila za ovaj motiv.
Veličina motiva je 13 cm.  I evo sada
imam ovu malu podlogu za šolju.


U krugu sam uradila 16 jednostrukih 
visokih štapića i spojila ih i tako dobila
ovaj prvi red. Drugi red sam heklala 
tako što sam štapić iz prethodnog reda
heklala hvatajući ga sa zadnje strane, a
Između nijh radila po jedan obični štapić.


U narednim redovim sam dodavala po 
još jedan obični štapić između ovih
istaknutih štapića. Motiv sam završila
ovim malim laticama koje se sastoje od
8 jednostrukih visokih štapića koji su
urađeni u istom početku.  Na kraju 
možete uraditi i ovu zakačku od 16 
lančića ako želte ove podloge kačiti.
Za ovu podlogu je dovoljno petnaestak
minuta heklanja.

Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...