Crochet Heklanje: Moj rad 116 - Šareni šal

Moj rad 116 - Šareni šal


Za mjesec jul sam dobila ovu prekrasnu vunu. 
Ova vunica je  napravljena od najkvalitetnijih 
materijala. 


Ofarbana je u više nijansi tako da se
mustra baš i ne ističe puno. Ja sam za
 ovaj šal odabrala najjednostavniju mustru.
Tako da šal brzo napreduje i možete ga 
uraditi za samo jedan dan.



Ovih dana sam se zabavljala tražeći neku
adekvatnu šemu za ovu modernu šarenu vunu.
Napokon sam se odlučila za ovakav šal koji sa
 ima unutrašnju stranu u obliku elipse,
 a krajeve cik cak.



Šal je moderan i lijep samo ću još za njega
oplesti neki ukras koji će mi spajati ovaj uski
 dio koji se prebaci preko širokog ili ću možda
 staviti neki broš.



Šal možete uraditi za dva poslijepodneva jer je


mustra kao što vidite vrlo jednostavna.



Ako želite ove cik cak krajeve možete
ukrasiti nekim cvjetićima ili resama.


A sve je počelo tako što sam dobila ovaj
prekrasni paket vune na poklon.


Ako želite imati ovakav lijep i kvalitetan šal 
vunu možete naručiti
 kod KnitCrate.


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...