Crochet Heklanje: Moj rad 96 - Okrugla salveta

Moj rad 96 - Okrugla salveta



Danas sam odabrala laganu i lijepu
šemu da je ne moram puno gledati.
Lagano i opuštajuće heklanje. 


To me je i prevarilo pa
nisam dobro pogledala i kao što 
vidite umjesto da naizmjenično 
radim ovaj dio sa štapićima i
ovaj sa lančićima, ja sam heklala 
sve sa štapićima. 


Tako je nastala
 salveta drugog oblika.



Ali kad sam vidjela da sam napravila
grešku nisam htjela parati nego sam je
 kao takvu završila jer mi se ipak dopala.
Ispod je šema koju sam trebala uraditi.
Sada sam započela novu salvetu koja će
 biti kao i ova na šemi.




Evo šeme sa ćipkom oko motiva.

Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...