Crochet Heklanje: Moj rad 95 - Bijela okrugla salveta

Moj rad 95 - Bijela okrugla salveta


Ovo je jednostavna salveta kod
 koje niste opterećeni praćenjem 
šeme. Ima djelova koji se 
ponavljaju tako da uz ovu
 salvetu možete da odmarate.


Ako malo bolje pogledate salvetu 
vidjet ćete da se ovi prstenovi ponavljaju
 s tim da se u svakom slijedećem prstenu
 doda više ovih praznih redova kao u 
12, 13 i 14 redu.


Ja sam ovu salvetu heklala pamučnim
 koncem "Koral" br. 15 i iglom be. 1.
Salveta je urađena po šemi i velika je 
36 cm. Ali ako vama treba veća vi
 samo dodajte još ovih prstenova.


Evo detalja a i šeme za lakši rad.


Ako vam se svidio ovaj zeleni motiv 
njegovu izradu možete vidjeti na mom
kanalu



Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...