Crochet Heklanje: Moj rad 113 - Cvjetni motivi za dječije dekice

Moj rad 113 - Cvjetni motivi za dječije dekice


Kvadratni motivi od kojih možete praviti jastuke ili
 prekrivače. Ja sam ove motive heklala od pamučnog 
konca "Vera". Jedan ovakav motiv možete uraditi za
 oko dvadeset minuta.


Dimenzije motiva su 11 x 11cm. Motive možete povezivati
 dok radite završni red ili kad uradite sve motive  povezati
ih naknadno i tako će se pojaviti rešetka između motiva.


Motivi u bojama ili jednobojni 


Na vama je da izaberete neke boje koje će se
fino uklopiti tako da motivi budu lijepi.



Ako vam se dopao motiv ovdje možete vidjeti 
kako sam ga napravila.


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...