Crochet Heklanje: Moj rad 107 - Mustra za heklanje

Moj rad 107 - Mustra za heklanje

Heklani pončo



Poslijepodne sam provela u traženju neke šeme za novi rad.
Između tih silnih šema na kraju samodabrala ovu mustru za
 heklanje i započela klasični šal i predomislila se pa počela
 ovaj pončo.



Ovo je vrlo lijepa i jednostavna mustra za heklanje. Ovakav
 pončo mogu heklati i oni što su se tek naučili heklati.  Za ovu
 mustru je najbolje izabrati nekoliko boja vunice tako da se 
naglasi mustra.Pončo sam započela heklanjem lančića 
(broj lančića sami odredite tako da vam može preko glave).
Od tog lančića sam dobila krug i započela rad mustre.
 nakon prvog reda dužinu kruga sam podjelila na četiri tako
da u onom prelaznom djelu radim dupli mrtvi bod da
napravim ovaj kvadrat. Dalje pletem dok  postignem željenu
dužinu (obično dok mi dosadi).


Kad završite pončo možete mu na kraju dodati rese ili neku ćipku.
Oko vrata možete uraditi neku kragnu (ja sam predvidila rolku) ,
 ali bit će lijep i bez kragne.




Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...