Crochet Heklanje: Moj rad 105 - Cvjetni motiv

Moj rad 105 - Cvjetni motiv

Kvadratni motiv sa cvjetom u sredini


Na Instagramu sam naišla na ovaj motiv te sam 
odlučila da ga uradim.



Započela sam ga iz centralnog kruga i uradila 8 uspavanih
štapića (mrtvi bod kako ga u mom kraju zovu).



U svakom tom jednom uspavanom štapiću uraditi po 3 lančića.



U središtu prethodnih lančića ponovo raditi 8 puta 3 lančića.



Sada radimo 6 lančića pa u sljedećem djelu 3 lančića. 
ponavljamo 6 lančića pa opet 3 sve do kraja.



Početi red u središtu od 3 lančića i u djelu sa 6 lančića
 radimo ovu laticu. Latica je od 5jednostrukih visokih 
štapića +2 lančića +5 jednostrukih visokih štapića.



Gotov središnji cvijet.
Lijep cvjetni motiv i bez ostatka motiva.


U vrhu cvjetne latice počinjemo 6  lančića + 1 jednostruki štapić +
6 lančića + 1 uspavani štapić + 6 lančića + 1 dvostruki štapić +
6 lančića + 1 uspavani štapić + 6 lančića++ 1 dvostruki štapić +
6 lančića + 1 uspavani štapić + 6 lančića + 1 jednostruki štapić +
6 lančića + 1 uspavani štapić + 6 lančića+ 1 dvostruki štapić +
6 lančića + 1 uspavani štapić + 6 lančića+
 + 1 dvostruki štapić + 6 lančića



Heklati 3 jednostruka visoka štapića +2 lančića+...+
3 jednostruka visoka štapića +2 lančića
Izuzetak čine vrhovi kvadrata u kojima radimo dva puta 
po 3 jednostruka štapića.



Rub napravimo od uspavanih štapića, samo u vrhovima heklamo 
2 uspavana štapića+2 lančića+2 uspavana štapića.

Ovo su prekrasni motivi za salvete, stolnjake, jastuke, šalove
 ili prekrivače.

Ako želite možete pogledati i sljedeći video u kom imate i šemu.





Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...