Crochet Heklanje: Moj rad 102 - Okrugli motiv

Moj rad 102 - Okrugli motiv

Veći okrugli motiv sa cvjetom u sredini


Čim sam ugledala ovu šemu mnogo mi se dopala i odlučila 
sam se da je uradim. Uzela sam zeleni pamučni konac "Tango"
i iglu br 4. i krenula sa radom.

Šemu ovog motiva imate ovdje


Zbog debljine konca i igle ovaj motiv je ispao veći. 
Veličina motiva je 23 cm.
Ako radite ovakve motive od tanjeg konca kao što je 
Koral 15 onda su to manji motivi koje možete i spajati,
pa praviti salvete i stolnjake.
Da bi uradili jedn ovakav motiv potrebno je manje od dva sata.



Kada sam završila ovaj zeleni motiv poželjela sam uraditi i jedan 
u bojama. Evo kako mi je ispao ovaj motiv u bojama.

On je takođe urađen od pamučnog konca "Tango"


Ovako izgleda motiv u bojama.


Ispod je i video sa kompletnim radom motiva
koji će vam nadam se biti od pomoći u radu.


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...