Crochet Heklanje: Moj rad 89 - Cvjetni motiv kao podloga

Moj rad 89 - Cvjetni motiv kao podloga



Manji cvjetni motivi koje možete 
spajati i praviti salvete i stolnjake. 
ako se ne želite puno truditi možete
 uraditi nekoliko motiva kao podloge.
Motivi bi bili još ljepši da sam ih 
uradila u bojama.


slika 1.
U krugu heklati 18 jednostrukih
 visokih štapića.
slika 2.
U vrhu svakog štapića uraditi
 po dva jednostruka visoka štapića
 koja završavano zajedno. A 
između tih štapića stavljamo 
po 2 lanćića
slika 3. 
Tamo gdje su bila ona 2 lančića 
u prethodnom redu sada radimo
 po 3 jednostruka visoka štapića.


slika 4.
U ovom redu radimo naizmjenice
 4lančića pa onda 7 lančića,te ih 
tako mjenjamo do kraja reda. 
Lančiće spajamo za prethodni
 red nakon tri štapića.
slika 5.
Tamo gdje je bilo 7 lančića u 
prethodnom redu heklamo 7 
jednostrukih visokih štapića
 pa 3 lančića i 7 jednostrukih
 visokih štapića. Jednim 
uspavanim štapićem spojimo
 sa sredinom onih 5 lančića iz
 prethodnog reda i nastavljamo
 novu laticu.




Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...