Crochet Heklanje: Moj rad 45 - Cvijet 11

Moj rad 45 - Cvijet 11

Mali ukrasni cvijet koji možete
uraditi za petnaestak minuta.
Ovo vam može biti i kao ukras
na nekom odjevnom predmetu
ili kao ukras na nekom poklonu.
Ovakav mali cvijet sam vidjela na 
Instagramu samo što on nije imao 
ove prašnike.Ja volim malo nešto
 promjenuti pa sam dodala ovaj drugi
 red žute da napravim prašnike.

Cvijet sam počela heklati iz kružnog
 prstena i u njemu sam uradila 16 
visokih štapića. U novom redu 
radimo 5 lančića i vratimo se 
nazad za tri lančića i spojimo 
mrtvim bodom i uradimo 2 lančića 
pa onda ubodemo u isto mjesto odakle
 smo krenuli, a zatim 2 mrtva
 boda i to ponavljamo do kraja.
Sada biramo neku drugu boju za 
latice i počinjemo raditi 5 lančića
 i spojimo , okrenemo naopako i radimo
 14 visokih štapića, provučemo 
prašnik i zaokružimo ovu laticu i 
spojimo dole.Ispod imate video sa
 uputama kako da uradite ovaj fini cvijet.


Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...