Crochet Heklanje: Moj rad 27 - Cvijet 6

Moj rad 27 - Cvijet 6


Veoma lijepi cvjetovi urađeni u tri
boje. Ovo je veoma lijep ukras koji
možete negdje okačiti, ostaviti kao
samostalan ukras ili njime ukrasiti
kapu, šal, jastuk ili možda deku.
Ja sam ove cvjetove heklala 
pamučnim koncem za heklanje
Vera a koristila sam iglu br 3.
Veličina cvijeta je 14 cm i potrebno 
je sat vremena da se uradi.

Cvijet sam započela bijelim koncem
 iz kruga u kom sam heklala 12 
jednostrukih visokih štapića.
Zatim sam uzela ovaj roza konac
 i započela u vrhu štapića. Onda sam
 uradila lančić od 11 lanaca i ponovo
 spojila u dno  gdje sam i započela
 lančić, uradila sam 4 lančića i vratila
 se na desnu stranu lančića
(onih 11 lančića) i počela jednostruke
 visoke štapiće. Sa desne strane 
lančića imate 11 jednostrukih
 visokih štapića pa 3 lančića i sa 
ljeve strane opet 11 jednostrukih 
visokih štapića. Kada uradite i 
zadnji štapić  onda spajate u u vrhu
 sljedećeg bjelog štapića iz donjeg 
reda i sve ponavljate.


Zelene listove radimo tako što napravimo
 kružni prsten sa donje strane  latica.
 Između latica je po 6 lančića. U svakom
 od 6 lančića  heklamo 3 jednostruka
 visoka štapića + 5 lančića +3
 jednostruka visoka štapića i to 
ponavljati do kraja reda.U završnom
 redu u mjestu od 5 lančića heklati  5 
jednostrukih visokih štapića+ 3
 lančića + 5 jednostrukih visokih
 štapića i to ponavljati do kraja reda. 

Ovakav cvijet možete kupiti ovdje.

Ispod je video koji će vam 
pokazati kako možete uraditi 
isti ovakav cvijet.



Istaknuti post

Ukrasni cvijet - Moj rad 225

  Na Instagramu sam vidjela ovaj lijepi cvijet i htjela sam da ga uradim i podjelim sa  vama. Cvijet sam uradila  pamucnim koncem Alize. Ova...